Forum Discussion

Kaasbonk's avatar
6 years ago

Unlocks niet gekregen

Product: Battlefield V
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Breakthrough
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? Geen idee
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 10-03-2020
Omschrijf kort je bug: Ik ben level 10 scout maar heb de lvl 6 reward en lvl 10 reward (of unlock) nog steeds niet gekregen. Ik zou dat graag opgelost zien.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijk op mijn account MigrerendSchelp
Wat gebeurt er? Ik kan dus niet spelen met bijvoorbeeld de ZH-29 sniper
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dit moet opgelost zodat ik daar gewoon mee kan spelen

Zie bovenstaand.

4 Replies

• Ik kan al mijn privé ranks spullen niet meer ophalen vanaf rang 9 en mijn assault spullen vanaf rang 6 kan ik niet meer ophalen 

• flyinghorse101's avatar
    flyinghorse101
    Seasoned Ace
    6 years ago

Goedemorgen @larsgab @Kaasbonk @jimmyweijters  , Ik zie dat hier geen reactie op geweest is nog. 

Het is een bekend probleem dat unlocks zeker voor nieuwe spelers niet altijd verschijnen. 

Vaak komen deze alsnog met enige vertraging als je blijft spelen , de wapens ranken. 

Vanuit EA is helaas het enige advies om EA support te benaderen. Deze bug staat ook als opgelost omdat later de skins en wapens / combat roles toch komen. 

EA Support kun je vinden bij : https://help.ea.com/nl/contact-us/

Zelf kies ik voor Engelstalig support maar wie weet is er ook NL support. 

Er zijn verschillende verhalen, de een zegt nee je moet naar EA Answers en de ander kan wel helpen. 

Je kunt iedergeval zeggen dat de EA community managers van EA Answers naar support doorverwijzen. 

MAAR: Vaak na paar potjes spelen komen de skins / wapens alsnog. 

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 6 days ago