INSIDER_NLSeasoned Ace2 years agoVoor iedereen fijne KerstIk wens iedereen fijne dagen en bedankt voor al de hulp en advies.De groeten van INSIDER_NL
Featured PlacesBattlefield Franchise Discussie Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.Latest Activity: 25 days ago777 Posts
Battlefield Franchise Discussie Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.Latest Activity: 25 days ago777 Posts
Recent DiscussionsBattlefield 6 pro ontbrekende skins Ik had vandaag bf6 pro aangekocht met de toebehorende battlepass erin maar helaas na ea helpdesk gecontacteerd te hebben zeiden ze dat ik hier mijn kans kan wagen om het woord te verspreiden. Ik ben...Verification code Bf6 Ondertussen ben ik aan dag 6 dat ik niet kan inloggen op bf6. Steeds vraagt het spel een verificatiecode die ik via email zou moeten ontvangen. Email is correct, spam is gecheckt. Alles is in orde wa...Phantom addon Ik heb vanmiddag BF6 gekocht met de daarbij behorende Phantom upgrade . Nu is deze wel zichtbaar zijnde als gekocht maar in game zie ik de dingen die bij deze upgrade horen niet. Kunnen jullie ons...This account is invalid Hello there i have a second account that i am trying to log in with on the game battlefield v and it says that my account is invalid. And the othet problem is i cant login anymore with my other acco...UI weg, geen richtmiddelen etc @EA_Leeuw hallo ;-) Ik heb wel een nieuw probleem ,-( ik speel nu 26 uur al 2042 . zonder problemen . maar gisteren had ik in game geen richtmiddelen meer , geen radar links onder , geen inventari...