Forum Discussion
20 Replies
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @diamondlucifers,
Dankjewel voor je bezoekje aan het forum en wat vervelend om te horen dat je geen cross-play vrienden kunt toevoegen in BF2042.
Even een vraagje, heb je cross-play in de instellingen van het spel ingeschakeld? @EA_Leeuw Hi, hier hetzelfde. Ik speel op PC en kan via de BETA DESKTOP BAR mensen toevoegen vanuit mijn xbox account. Dit heb ik gedaan en pc naar pc werkt. Mijn vrienden op de xbox kunnen de invite nergens terugvinden? zowel op de xbox als op de webpagina niet. Hoe kunnen zij naar de EA desktop bar of hoe kunnen zij een vriendschapsverzoek accepteren?
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @drugsbaron,
Als het goed is kun je via de Social knop (rechtsonderin) mensen zoeken op hun EA ID, waarna je ze een verzoek kunt sturen en ze dan moeten krijgen in-spel. Krijgen ze die niet en heeft ieder van jullie cross-play aanstaan? Crossplay staat aan.
maar ook ingame kan ik hem niet vinden? en hij mij vanaf de xbox ook niet. Ik weet niet of jullie in mijn gegevens kunnen maar het gaat dus om het account van TSJAKKIE
@EA_Leeuw zie mijn reactie
Hey @EA_Leeuw
Crossplay staat aan bij hem ook 🤔
- @diamondlucifers Het lijkt alsof op zowel de xbox als de PS de vriendschapsverzoeken van EA niet aankomen / geaccepteerd kunnen worden
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey allemaal. Dankjewel voor de rapporten.
Ik houd het in de gaten.
Hey @EA_Leeuw
ik ga naar social dan 2de kopje dan zie ik EA id en zoekbalk daar typ ik dus de id in van m’n maat dan geen result met de naam.
Ik kan me maat niet eens vinden @drugsbaron das nog rare
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 10 days ago
- 13 days ago
- 14 days ago