Och hier 6 jaar admin geweest met het spel Wolfenstein " Enemy Territory " en daar een hele boel geleerd hoe je moet beoordelen of iemand wallhack gebruikt!
We hadden een onwijs eerlijk en * goed team (clan) die zo nu en dan los gingen met wallhack. Ik en de andere admin moesten die andere spelers volgen in de spec om te bekijken of ze wel of geen wallhack gebruikten. Als je weet waar je naar moet kijken , pik je ze er zo tussen uit!
Uit het verleden is gebleken dat er na een jaar of twee niet meer omgekeken werd naar cheat protection , er was wel een progje voor ( de naam ben ik ff kwijt) maar had het idee dat dit totaal niet hielp.
En Ja, ook in BFV kom ik ze tegen!
En dan snap ik toch echt een ding totaal niet?
Waarom gebruiken jullie geen filter systeem om naderhand te bekijken of iemand wallhack gebruikt!?
Hoe makkelijk is het om iemand achteraf de bekijken als iemand buitensporig veel kills scoort.
Om een voorbeeld te geven, we zien in game vele nieuwe spelers in game die buitensporig veel kills halen , waar een ander lang voor heeft moeten spelen om te snappen hoe je moet spelen.
Firestorm = weer een ander verhaal, dat is meer man tegen man, btw, mijn complimenten , wat gaaf om te spelen en voor mij ,de allerbeste mod die is uitgebracht .
Jammer dat er ook twee vrienden met elkaar mogen spelen in een solo mod !
Ik rapporteer alleen als ik 100% zeker ben van mijn beleving in game.