Forum Discussion

calibilly1980's avatar
5 years ago

weapons unlocken niet

mijn weapons unlocken niet mijn rank is hoog genoeg maar weapons unlocken niet.

7 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @calibilly1980 ,

Bedankt voor het berichtje. We zien op het moment inderdaad wat problemen bij het toevoegen van ervaring na het spelen van matches wat ook het vrij spelen van nieuwe wapens verhinderd.

Je kunt in deze discussie meer informatie vinden. We hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. 

- EA_Neil

• @EA_Neil hallo ja mijn vriend had er ook problemen mee en hij zei dat jullie dit gewoon goed gezet hadden op zijn account?
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago

calibilly1980,

Er is een grote kans dat hij dan de helpdesk een berichtje heeft gestuurd die hierbij geholpen heeft deze handmatig toe te voegen zonder van dit probleem af te weten. Je kunt dit ook proberen maar in principe zou dit probleem zichzelf vanzelf op moeten lossen als het hoofdprobleem opgelost is en alles wat je gespeeld hebt terug door komt. Zo niet, dan ben je uiteraard welkom ons ook een berichtje te doen via de helpdesk.

- EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago

Het probleem is inderdaad nog niet opgelost en we hopen dit begin komende week op te lossen @calibilly1980 .

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

• Ik heb precies hetzelfde.

Speel via Xbox Game pass op de PC. (nooit last van gehad op Xbox)

Maar op de  PC, idd weapons unlocken niet.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago