Forum Discussion
11 Replies
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @gcng13iqxgtb,
Welkom op het Nederlandse forum en sorry om te horen dat de ribbons niet zichtbaar zijn. Helaas kunnen wij deze niet handmatig inzien of toevoegen maar het kan het waard zijn een paar extra matches te spelen en het spel te herstarten om te zien of dat helpt met het synchroniseren van het spel met de servers.
- EA_Neil Maar als dat ook niet helpt, is er dan een andere manier om de wapens te ontgrendelen?
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@gcng13iqxgtb,
De enige manier, zover ik weet, om dit wapen vrij te spelen is het behalen van de assignment (50 medkit ribbons, 200 kills met assault rifles en 10 assault ribbons).
- EA_Neil - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@gcng13iqxgtb,
Zover ik kan zien op Battlelog zit je nog niet aan het aantal kills en Ribbons. Je kunt je voortgang voor dit wapen zelf ook via Battlelog tracken door te zoeken naar jouw gebruikersnaam. Daar zie ik de ribbons en kills die je zover hebt wel staan gelukkig.
- EA_Neil Het klopt dat ik nog niet de vereisten heb gehaald, maar als ik in game en op battlelog kijk staat er bij beide dat ik er nog 0 heb.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@gcng13iqxgtb,
We kunnen er hier meer zien. Mocht je op een ander platform dan PC spelen, kijk je op Battlelog onder het juiste platform? Staan de kills wel goed?
- EA_Neil Ja, xbox one
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@gcng13iqxgtb,
Ik geloof dat je de ribbons nog niet in de expert assignment ziet omdat je de voorgaande nog niet behaald hebt. Ik kan hier bijvoorbeeld zien dat je 3 ribbons hebt.
https://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/boekelle0709/awards/1890085148/xboxone/#m36
- EA_Neil Dus bij het wapen komt het pas als het bij het andere is voltooid?
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@gcng13iqxgtb,
Het lijkt erop dat je net begonnen bent dus ik geloof dat je inderdaad eerst de voorgaande assault assignments zult moeten voltooien voordat je de voortgang ziet maar zoals je op de link hierboven kunt zien heb je wel degelijk wat ribbons en kun je ze ook via daar tracken.
- EA_Neil
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 20 days ago
- 25 days ago