Forum Discussion

INSIDER_NL's avatar
INSIDER_NL
Seasoned Ace
4 years ago
Solved

Wie kan mij uitleggeven over de puntentelling

Even een hulplijntje van jullie aub. Ik heb helaas van het eerste seizoen net geen T1 gehaald en dat wil ik voor seizoen 2 proberen te voorkomen. Je zou zeggen dat elk bolletje bij elke tear zou tellen voor de punten van T5 naar T1 (daar ging ik dus wel van uit) Maar naar al mijn tears gehaald te hebben (588 bolletje) moest ik nog diverse punten halen om van T2 naar T1 een klein verschil 75 bolletje te komen en heb daar mijn uiterste best voor gedaan en heb me daar ook compleet op gefocust. Nu moest ik op het einde nog voor elk bolletje 22500 punten halen en zo kun ik zien en berekenen hoeveel bolletje ik moest halen om van T2 naar T1 te komen en volgens mij berekeningen zou ik daar dik overheen zijn moeten gekomen. Maar als ik bij mijn badges ga kijken zou ik er nog steeds 22 moeten halen. (nu weet ik dat die telling niet echt synchroon loopt met spel). Wat gaat hier niet goed? OF wat moet ik anders doen om nu toch wel de T1 te kunnen halen voor seizoen 2?? Zit ik nu fout met de puntentelling of zie ik iets over het hoofd. Groeten uit Nijmegen

• Ik had al zoiets gehoord, en het kan soms helpen om een ronde te spelen op de portal op een officiële server dan zou de teller sneller bijgewerkt worden, ben gisteren begonnen met seizoen 2 ben nu tier 11 en zag dat de punten wat sneller bijgewerkt worden nadat ik op portal een keer gespeeld had nu 59 punten als ik het goed heb. Als je de weekly af hebt zou je sowieso 49 punten moeten hebben. We wachten af?? Ik begon al aan mijzelf te twijfelen of ik misschien wat over het hoofd zag. Bedankt weer voor je sneller reactie. 

3 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @INSIDER_NL,

Ik heb het vermoeden dat je misschien toch niet fout zit met de puntentelling. Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar... Er is ook een bug in het spel die bij sommige spelers voorkomt dat je de Tier 1 Badge van Seizoen 1 kon halen: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Bug-Season-Mastery-Badge-Not-Leveling/td-p/11550956. Helaas lijkt deze bug ook aanwezig te zijn voor de Mastery badge(s) voor Seizoen 2.

Ik heb het vermoeden dat het daar aan ligt.
  • INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    4 years ago

Ik had al zoiets gehoord, en het kan soms helpen om een ronde te spelen op de portal op een officiële server dan zou de teller sneller bijgewerkt worden, ben gisteren begonnen met seizoen 2 ben nu tier 11 en zag dat de punten wat sneller bijgewerkt worden nadat ik op portal een keer gespeeld had nu 59 punten als ik het goed heb. Als je de weekly af hebt zou je sowieso 49 punten moeten hebben. We wachten af?? Ik begon al aan mijzelf te twijfelen of ik misschien wat over het hoofd zag. Bedankt weer voor je sneller reactie. 

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago