Forum Discussion
Hallo @EA_Leeuw
Dat klopt. Als ik het naar het rechter stickje verplaats. Dan werkt de pitch beweging niet en het rollen weer wel. RB of LB resulteert in het verspringen van het tabblad ipv dat de knop gezet wordt. Het wissen werkt ook half, de instelling blijft dan gewoon staan. Als ik dan kies om alles terug te resetten naar standaard kan ik daarna wel weer een paar stettings doen en dan begint de ellende weer.
- 4 years ago
Hallo @EA_Leeuw,
Helaas afwachten dan maar. Als toevoeging. Als ik met een voertuig (tank) speel, dan heb ik regelmatig dat deze qua besturing een eigen leven wil leiden, lichtelijk sturen of zenuwachtige bewegingen tijdens het schieten.
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@Nucleair_kuiken, ik heb het gevoel dat je misschien bedoeld dat dit erg gevoelig is als je via 3rd person kijkt, kan dit kloppen?
- 4 years ago
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar na wat oplettendheid. Als ik niks aan raak dan soms stuurbeweging. Of bik het richten, geen directe of nauwkeurige respons(loop van de tank, first person). Controller is nog z.g.a.n. en speel niet veel. En kan het niet zo zijn dat een corrupte file oid dit creëert?
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@Nucleair_kuiken, hmm erg apart! Zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Heb je misschien een andere controller waar je het mee kunt proberen? Of misschien via een kabel aansluiting?
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago