Forum Discussion
4 years ago
Hallo @EA_Leeuw,
Helaas afwachten dan maar. Als toevoeging. Als ik met een voertuig (tank) speel, dan heb ik regelmatig dat deze qua besturing een eigen leven wil leiden, lichtelijk sturen of zenuwachtige bewegingen tijdens het schieten.
4 years ago
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar na wat oplettendheid. Als ik niks aan raak dan soms stuurbeweging. Of bik het richten, geen directe of nauwkeurige respons(loop van de tank, first person). Controller is nog z.g.a.n. en speel niet veel. En kan het niet zo zijn dat een corrupte file oid dit creëert?
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@Nucleair_kuiken, hmm erg apart! Zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Heb je misschien een andere controller waar je het mee kunt proberen? Of misschien via een kabel aansluiting?- 4 years ago
Ik heb altijd vreemde problemen 🤣
Een kabel wel, maar heb maar één controller. Zal straks de kabel eens een poging geven.
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
- 4 years ago
De kabel geeft geen verandering.
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@Nucleair_kuiken, dat is jammer, dan weet ik het helaas ook niet. ☹️
Er is net een update voor het spel verschenen, misschien zou je die eens kunnen installeren en daarna kijken of dat je het probleem nog steeds hebt?
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 days ago
Recent Discussions
- 24 days ago