Forum Discussion
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar na wat oplettendheid. Als ik niks aan raak dan soms stuurbeweging. Of bik het richten, geen directe of nauwkeurige respons(loop van de tank, first person). Controller is nog z.g.a.n. en speel niet veel. En kan het niet zo zijn dat een corrupte file oid dit creëert?
- 4 years ago
Ik heb altijd vreemde problemen 🤣
Een kabel wel, maar heb maar één controller. Zal straks de kabel eens een poging geven.
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager
- 4 years ago
De kabel geeft geen verandering.
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@Nucleair_kuiken, dat is jammer, dan weet ik het helaas ook niet. ☹️
Er is net een update voor het spel verschenen, misschien zou je die eens kunnen installeren en daarna kijken of dat je het probleem nog steeds hebt? - 4 years ago
Ik kijk vanavond even 👍🏻
- 4 years ago
Als het goed is werkt mijn XBox de spellen automatisch bij, ik zie iig geen update staan. Net even gekeken, maar in het toewijzen van knop settings is niks veranderd en vliegen ook niet, onmogelijk zo. Beetje teleurstellend.
Version: 0.2.2
Code: 12.881.464
Data: 4.656.727
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@Nucleair_kuiken, jammer om te lezen dat het probleem niet is opgelost.
Ik zet het door naar de Battlefield teams.
Heb je heel toevallig een video/screenshot waarop te zien is dat dit niet goed werkt? Zou erg handig zijn! - 4 years ago
Ik zou het dan moeten filmen met mijn telefoon. Anders ga je nooit zien dat ik mijn stickje maar links duw en er niks in-game gebeurt. Evenals de RB en LB buttons toewijzen.
- 4 years ago
Wel slecht hoor, inmiddels een nieuwe controller gekocht en nog altijd het zelfde probleem... Battlefield is zo onspeelbaar en een verspilling van het het geld als je het mij vraagt.
- EA_Leeuw4 years agoCommunity ManagerHey @Nucleair_kuiken,
Vervelend om te horen dat het kopen van een nieuwe controller het niet heeft opgelost voor je.
Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf, heb ik het doorgezet naar de Battlefield teams zodat er naar gekeken kan worden. Hopelijk wordt het snel opgelost.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago