Forum Discussion

madswitness's avatar
7 years ago

DA:Inkwizycja, problem z uruchomieniem

Problem niby wałkowany setki razy, przeczytałam wszystkie propozycje rozwiązań i na polskim, i na angielskim forum, przekopałam internet i dalej nie mogę sobie poradzić. 
Podczas włączania Inkwizycji pojawia się czarny ekran, ikonka ładowania w prawym dolnym rogu oraz kursor z gry, po czym po kilkudziesięciu sekundach gra się po prostu wyłącza, nawet przed pokazaniem loga bioware/menu. 
Zaktualizowałam wszelkie możliwe sterowniki, przełączyłam karty graficzne (nawet nie wiedziałam, że odpala się z tą gorszą), wyłączyłam antywirusa, naprawiałam w originie, wyłączałam jeden z rdzeni, jednak nic nie pomogło i dalej gra "zamiera" zanim w ogóle się włączy.
Dopiero teraz sprawdziłam, że mój procesor ma 2 rdzenie, ale jest 4-wątkowy, czy to przez to nie mogę zagrać, mimo tego, że system widzi procesor jako 4rdzeniowy?
(nie bijcie, jak coś poknociłam, jestem laikiem w tych sprawach, ja tu tylko gram... xD)

1 Reply

• EA_Kuba's avatar
    EA_Kuba
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    7 years ago

Hej @madswitness

Plik DxDiag, który załączyłaś, dodałaś przed, czy po tym jak aktualizowałaś sterowniki karty graficznej? Pytam bo,

Card name: NVIDIA GeForce 940MX

Driver Date/Size: 20.12.2017 02:00:00, 945560 bytes

sterowniki zdają się być nie aktualne 🙂 Tutaj znajdziesz link do strony NVidia z której możesz pobrać najnowsze sterowniki do karty graficznej. Ponadto sugerowałbym, abyś (przynajmniej na czas uruchamiania gry) usunęła poniższą aplikację:

Podpis problemu:
    P1: DAIModManager.exe
    P2: 1.0.0.59
    P3: 55f4d074
    P4: System
    P5: 4.7.3416.0
    P6: 5cabfe3e
    P7: 3137
    P8: 17
    P9: System.InvalidOperationException
    P10:

Dobrze, by było też abyś po zrobieniu kopii zapasowej zapisów gry, uruchomiła ją z domyślnymi parametrami 🙂