Forum Discussion

spswwpr's avatar
3 years ago
Solved

Jak uruchomić DLC do DragonAge 2

Problem może wydawać się banalny dla obeznanych, ale ja totalnie nie znam się na komputerach.

W zeszłym roku EA udostępniło za darmo dodatki do kilku gier, w tym Dragon Age. Są dostępne tutaj Nie mam natomiast bladego pojęcia jak je uruchomić. Po ściągnięciu dowolnego dodatku do Dragon Age 2 ściąga się jego plik w formie exe, który trafia do folderu pobrane. Po próbie jego uruchomienia pojawia się komunikat: "wymaga uprzedniego zainstalowania Dragon Age II. Zainstaluj Dragon Age 2 i spróbuj ponownie".

Oczywiście Dragon Age II jest zainstalowany i działa w miarę normalnie, chociaż ma notoryczne problemy z uruchamianiem lub wywalaniem gry do pulpitu, ale tutaj nie pomogła mi nawet pomoc techniczna, reinstalacja, wielokrotne naprawy itp. Dodam, że gra była kupiona jeszcze przez platformę Origin, ale obecnie mam już EA App.

Próbowałem przerzucić te pliki exe do folderu z grą, wewnętrznego folderu addins - nic. Cały czas ten sam problem, zaś EA App w ogóle tego nie widzi. Dodam, że dodatki wcześniej ściągnięte jeszcze przez Origin (Czarne Emporium np.) działają bez problemu.

Czy ktokolwiek próbował zainstalować te dodatki i może mi pomóc?

• Hej @spswwpr 

Czy grę Dragon Age II instalowałeś w domyślnej lokalizacji, na dysku systemowym C:\ ? 

Jeśli tak, spróbuj następujących kroków. 

1) Otwórz aplikację EA (w celu uwierzytelnienia)

2) Uruchom „DragonAge2Config.exe” z folderu instalacyjnego Dragon Age 2 (lokalizacja domyślna to C:\Program Files (x86)\Origin\Dragon Age II\bin_ship)

- to powinno zarejestrować właściwą lokalizację instalacji gry

3) Spróbuj ponownie uruchomić pobrane  DLC. Tym razem powinno się udać! 

2 Replies

• EA_Pulsar's avatar
    EA_Pulsar
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hej @spswwpr 

Czy grę Dragon Age II instalowałeś w domyślnej lokalizacji, na dysku systemowym C:\ ? 

Jeśli tak, spróbuj następujących kroków.