Solved
Forum Discussion
12 Replies
Sort By
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Hoi @Sandraaatjuh,
Als je de code hebt verzilverd op Origin/de EA app, dan is het nog op je account. Kan je even checken of je het in je gamebibliotheek ziet? - @EA_QueenBee ja staat er gweoon in sims medieval
- @Sandraaatjuh bedoel gewoon
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
@Sandraaatjuh,
Als het tussen al je games zit, dan heb je de code niet meer nodig. Het is al verzilverd op je account, dus die heb je niet meer nodig! Als je van computers verander of zo, als je maar kan aanmelden met je account, dan heb je altijd toegang tot je games. ok djw ga het proberen
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
- @EA_QueenBee doe ik thanks
- @EA_QueenBee Het werkt niet de game is al zo oud .Jammer dat het niet goed werkt meer op de nieuwe laptops windows 11.
Hey @Sandraaatjuh,
Ik kan De Sims Middeleeuwen (Piraten en adel) gewoon openen en spelen op mijn Windows 11 pc.
Kan je aangeven wat er niet lukt? Kan zijn dat je het spel probeert te openen in volledig scherm? Als ik het goed heb is het spel ooit gemaakt voor de 4/3 verhouding (dus niet voor breedbeeld) Tegenwoordig zijn de meeste schermen en pc's in de 16/9 waardoor de randen verdwijnen en je waarschijnlijk een foutmelding krijgt. Wie weet kan je nog wat aanpassen in het optiemenu.
Het zou jammer zijn als je het spel niet meer kan spelen. Laat ajb even weten of je meer hulp nodig hebt.
Ja is duidelijk maar ik zit met hersenletsel en speel alles met groot beeld dan houd het op helaas .....mvg sandra
About EA app Algemene discussie
Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!102 PostsLatest Activity: 24 hours ago
Recent Discussions
- 24 hours ago
Battlefield 2040
Solved7 days ago