Forum Discussion

Royb9872's avatar
Royb9872
Rising Newcomer
7 months ago

Bug/Glitch in SimCity BuildIt?

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje speel ik weer SimCity BuildIt. Ik probeer spoorwegen aan te leggen die nieuw voor me zijn, in de Groene Vallei. Ik wilde het anders neerleggen omdat ik het niet mooi vond, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt. Er zit 1 klein stukje vast aan de spoorwegbrug die leidt naar het middelste eiland, die ik niet mag weghalen, dan crasht het spel. Als ik mijn spoorlijn probeer aan te sluiten over het land aan dat ene kleine stukje, wordt mij verteld dat "wegen niet buiten het spelgebied kunnen worden aangelegd", terwijl het er niet buiten ligt. Ook zie ik op de brug zo'n blok staan, wat betekent dat de trein niet kan rijden over dat spoor. Ik had er een kruispunt van gemaakt met een normale weg. Die weg mag ik ook maar aan 1 kant weghalen. Als ik de andere kant ook weghaal ligt dat ene stukje spoorweg "los" en crasht het spel ook. Ik kan er dus niks omheen leggen qua wegen en ik mag het ook niet weghalen. Is hier een oplossing voor?

Vriendelijke groetjes van deze stedenbouwer die probeert zijn spoorwegen fatsoenlijk neer te leggen. :-)

No RepliesBe the first to reply

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!118 PostsLatest Activity: 2 days ago