Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years agoHoi @iandolmans98,
Je hebt nog wel toegang tot je emailadres, de emails komen gewoon niet binnen? Misschien is dit een domme vraag, maar je weet zeker dat ze niet naar je spam map gestuurd worden?
Je hebt nog wel toegang tot je emailadres, de emails komen gewoon niet binnen? Misschien is dit een domme vraag, maar je weet zeker dat ze niet naar je spam map gestuurd worden?
- 2 years ago
Heyy
heb de spam map bekeken daar komen ook geen codes binnen. Ik wil inloggen via PlayStation maar ea stuurt geen verificatie code. Is het mogelijk om de code via mijn mobiele nummer te ontvangen of op een andere manier . Wil graag voor het eerst fifa kopen voor op mijn pc maar zo is het niet mogelijk. De mail waar de codes op binnen moet komen is [edit: email address removed] @EA_QueenBee bedankt voor u eerste reactie
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@iandolmans98,
Je kan het wel aanpassen om de codes naar je mobiel te sturen, maar om dat te doen moet ik je naar onze live support team wijzen:
https://help.ea.com/en/help-home/
Hier op de forums kunnen we niks aan account veranderen, maar live support kunnen je wel helpen om je beveiliging instellingen aan te passen.- 2 years ago
heyy goedemorgen,
dat zal enorm fijn zijn maar het probleem is dat ik continu moet inloggen al wil ik vragen voor hulp en dat lukt dus niet. Als ik in de middag zal bellen naar EA klantenservice NL zouden hun mij ook dan kunnen helpen?
About EA app Algemene discussie
Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!111 PostsLatest Activity: 20 days ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago
- 3 months ago