MoroccanHawkZZ2 years agoEA FIX THISi paid 17 euros for ea play pro to play fc25 early but it still cant play it. any1 got the same issue?Screenshot 2024-09-23 133636.png1 MB
2 RepliesReplies sorted by OldestEA_QueenBeeCommunity Manager2 years agoHoi @MoroccanHawkZZ,Welkom op de Nederlandse forums! Klein vraagje: woon je in België?ijean4332 years ago@MoroccanHawkZZ I HAVE THE SAME ISSUE
EA_QueenBeeCommunity Manager2 years agoHoi @MoroccanHawkZZ,Welkom op de Nederlandse forums! Klein vraagje: woon je in België?
Featured PlacesEA app Algemene discussie Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!Latest Activity: 26 days ago118 Posts
EA app Algemene discussie Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!Latest Activity: 26 days ago118 Posts
Recent DiscussionsNo access to transfermarket on ea web app Can't get access to the transfermarket on the ea web app for like 10 months now. Was banned for God know why... It said keep playing the game and you Will get access. 10months later still nothing. E...IDeal betaaloptie niet meer mogelijk De iDeal betaaloptie is niet meer beschikbaar wanneer ik mijn bestelling wil afronden. Ik heb gehoord dat er op andere sites het ook niet meer mogelijk is om met iDeal te betalen terwijl dit eerder a...geen ideal betaal mogelijkheid bij sims 4 Kunnen jullie de betaalmethode IDEAL alsjeblieft laten staan in de ea app. Gebeurt heel vaak dat die betaalmethode weg is, kan dan helaas geen uitbreidingspakketten kopen van sims 4, is heel jammer...SimCity BuildIt - bonusopdrachten blijven grijs Vandaag is er een nieuwe ronde met opdrachten en bonusopdrachten gestart in SimCity BuildIt. Echter na 2 bonusopdrachten actief te hebben, waarvan ik er 1 heb voltooid, zijn alle andere bonusopdracht...Sims 4 download niet Ik heb de ea-app gedownload op een nieuwe laptop. Omdat de Sims 4 erg veel ruimte in beslag neemt, download ik die op een externe harde schijf. Helaas blijft de download op 2% hangen. Ik heb alles al...