Forum Discussion
5 Replies
Hey @jelyor,
Door de grote drukte kan het langer duren voordat je een reactie krijgt van de mailserver.
Heb je het al opnieuw geprobeerd? Hopelijk lukt het na verloop van tijd wel om de mail met de verificatiecode te versturen/ontvangen.
Ik heb het al heel vaak opnieuw geprobeerd overal in mijn mail gekeken maar ik krijg hem gewoon niet binnen
Zou een medewerker kunnen reageren aub
Hey @jelyor,,
Je kan eventueel contact opnemen met de klantondersteuning. Hieronder vind je meer informatie:
EA Help gebruiken
Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc.
De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.
De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @jelyor,
Zoals @Trismagistos heeft uitgelegd, als je hulp nodig hebt met heet aanpassen van je aanmeldverificatie, dan kan je het beste contact opnemen met onze live support team via de volgende link:
https://help.ea.com/nl/help-home/
Zij kunnen je helpen met je account problemen. 🙂
About EA app Algemene discussie
Recent Discussions
- 4 days ago
- 9 days ago
- 15 days ago
Battlefield 2040
Solved20 days ago