Forum Discussion

jelyor's avatar
2 years ago

Ik heb hulp nodig bij het instellen van EA-aanmeldingsverificatie

Hallo, ik probeer op de webb app in te loggen maar ik krijg mijn verificatie code niet op mijn mail en als ik dan probeer bij mijn security settings het te veranderen heb ik weer die code nodig die ik niet op mijn mail krijg kan iemand mij helpen 

5 Replies

• Hey @jelyor,

Door de grote drukte kan het langer duren voordat je een reactie krijgt van de mailserver.

Heb je het al opnieuw geprobeerd? Hopelijk lukt het na verloop van tijd wel om de mail met de verificatiecode te versturen/ontvangen.

• jelyor's avatar
    jelyor
    2 years ago

Ik heb het al heel vaak opnieuw geprobeerd overal in mijn mail gekeken maar ik krijg hem gewoon niet binnen

• Hey @jelyor,,

Je kan eventueel contact opnemen met de klantondersteuning. Hieronder vind je meer informatie: 

EA Help gebruiken
    Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. 
    De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!103 PostsLatest Activity: 4 days ago