Forum Discussion

Lauravh9's avatar
2 years ago
Solved

ik kan geen bundel bouwen

Ik heb al een lange tijd dat ik de optie niet meer krijg om een bundel te bouwen op mijn EA app.

normaal heb je je game - add ons - build a bundle (heb mijn EA in het engels staan), maar de bouw de bundel is niet aanwezig! 

Ik heb de app al eens verwijderd en terug gedownload.

Ik mis nog een aantal pakketten: 2 expansion packs, 2 game packs, 3 stuff packs. dus hieraan kan het niet liggen

• Hoi @Lauravh9,

Ik moest zelf ook even zoeken, maar ik heb de Build a Bundle gevonden! Als je op "Browse" klikt, ga dan naar "Featured Games". Als het goed is zie je het daar ook.

9 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @Lauravh9,

Ik moest zelf ook even zoeken, maar ik heb de Build a Bundle gevonden! Als je op "Browse" klikt, ga dan naar "Featured Games". Als het goed is zie je het daar ook.

• Het is nu al een paar dagen later en ik krijg elke keer deze melding als ik dit wil openen: 'we hade some trouble opening this content. try again later.' ☹️

• Lauravh9's avatar
    Lauravh9
    2 years ago

Ja, als ik naar browse ga en dan naar featured games, krijg ik de optie van 'build your bundle' en als ik dan daarop klik, krijg ik die error.

Heb net de app hersteld, maar helaas opnieuw de foutmelding 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @Lauravh9,

Kan je alsjeblieft een schermopname delen met je foutmelding? Dan zal ik aan de team vragen hoe we dat het beste kunnen oplossen. 🙂
  • Lauravh9's avatar
    Lauravh9
    2 years ago

@EA_QueenBee  schreef:
    @Lauravh9,

Kan je alsjeblieft een schermopname delen met je foutmelding? Dan zal ik aan de team vragen hoe we dat het beste kunnen oplossen. 🙂

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago

Hoi @Lauravh9,

Sorry dat het zo lang duurde, maar ik denk dat ik een antwoord heb: je zegt dat je twee uitbreidingspakketten mist, maar welke mis je? De volgende komen namelijk niet in aanmerking voor de build-a-bundel:

• Horse Ranch
    • Growing Together
    • High School Years
    • Werewolves
    • My Wedding Stories

Dus als je alle uitbreidingen hebt behalve één van de bovenstaande, dan kan je helaas geen bundel bouwen.

• Lauravh9's avatar
    Lauravh9
    2 years ago

Geen probleem

Jammer, had gehoopt dat ik growing together al in een bundel kon bundelen aangezien horse ranch al een paar maanden uit is 

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!102 PostsLatest Activity: 4 days ago