Forum Discussion

jololijn's avatar
2 years ago
Solved

ik kan get famous nergens tussen mijn spullen vinden

Het staat tussen mijn downloads en heb dit ook gedownload. Als ik de game speel staat het nergens.

• Dank je voor die extra toelichting @jololijn.

Misschien is het handig als je de informatie over De Sims 4, EA en Steam in het artikel in de link hieronder eens goed leest.

https://help.ea.com/nl/help/pc/install-buy-ea-games-on-steam/

Als je 'Wordt Beroemd' via Steam hebt gekocht zal je het ook via dat systeem moeten spelen. 

Als je de uitbreiding via EA hebt aangeschaft zal je ook het basisspel via EA moeten downloaden.

Als je meer hulp nodig hebt, laat het even weten.

5 Replies

• Hey @jololijn,

Heb je ook al gekeken in de Library? Als je op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 klikt en daarna op Manage add-ons vind je, als het goed is, het uitbreidingspakket Wordt Beroemd. Als je dat dan installeert in het spel zelf (Je hebt het al gedownload) Kan je het gelijk spelen.

• dankjewel voor je snelle reactie. Heb ik allemaal gedaan... Er staat wel requires the sims 4 game and al game updates. MAar heb geen beschikbare updrates

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @jololijn,

Heb je wel het gratis De Sims 4 basisspel en alle andere toebehoren? 

Krijg je toevallig ook een foutmelding o.i.d.?

Kan je ook aangeven of je bijvoorbeeld De Sims spelonderdelen via Steam hebt aangeschaft?

Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen. 

• jololijn's avatar
    jololijn
    2 years ago

hoi, ja ik heb alles gedownload. inderdaad via steam en zie nergens een foutmelding 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Dank je voor die extra toelichting @jololijn.

Misschien is het handig als je de informatie over De Sims 4, EA en Steam in het artikel in de link hieronder eens goed leest.

https://help.ea.com/nl/help/pc/install-buy-ea-games-on-steam/

Als je 'Wordt Beroemd' via Steam hebt gekocht zal je het ook via dat systeem moeten spelen. 

Als je de uitbreiding via EA hebt aangeschaft zal je ook het basisspel via EA moeten downloaden.

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!103 PostsLatest Activity: 4 days ago