hi, ik heb een aantal jaren geleden de sims 4 via origin gekocht en we hebben het altijd kunne spelen zonder problemen. maar sinds dat het is over gegaan naar EA hebben we problemen en doet die het ...
Het belangrijkste is dat jouw grafische kaart niet voldoet aan de hieronder staande eisen:
Ondersteunde grafische kaarten: NVIDIA GeForce 6600 of beter, ATI Radeon X1300 of beter, Intel GMA X4500 of beter
Jouw computer is uitgerust met een Intel UHD Graphics 630 kaart en mogelijk kan je alleen het basisspel van De Sims 4 op de laagste beeldscherminstellingen nog spelen.
DxDiag Previously: Crashed in Direct3D (stage 1). Re-running DxDiag with "dontskip" command line parameter or choosing not to bypass information gathering when prompted might result in DxDiag successfully obtaining this information
Eigenlijk betekent dit dat jouw DxDiag.txt niet volledig is.
Wat ik wel tegenkom zijn twee meldingen over een storing door: QtWebEngineProcess.exe. Omdat niet helemaal duidelijk waarom dit proces een foutmelding geeft: Zie spoilertekst:
we hebben die optie eerder ook al gehad en dat progamma zei dat die alles heeft gerepareerd.
maar vind het raar dat de sims 4 het niet doet door een grafische kaart want het helemaal niet zon heel zwaar spel het is later gekomen want hij deed het eerst wel en nu opeens niet meer.
en vind het gewoon gegooid geld als we het niet opgelost krijgen dus zou graag dat dit word opgelost
Nadat je de accounts hebt gekoppeld zou je De Sims 4 gewoon moeten kunnen spelen.
Houd er rekening mee dat spellen voor de PC (DVD-roms etc) niet geschikt zijn voor de Xbox en omgekeerd. Beidd systemen PC en Console) werken totaal verschillend.
Is er een mogelijkheid dat je met een verkeerd account hebt ingelogd op je Xbox? Of, heb je de Sims 4 ooit van de Xbox verwijderd?
Normaal gesproken wordt jouw gamertag herkend en hoef je niet opnieuw langs de store. Het basisspel van De Sims 4 is gewoon gratis te downloaden. Voor zover ik heb gemerkt zijn er geen storingen of problemen geweest bij EA of De Sims 4.
Als het gaat over accounts en/of betalingen kan je in het uiterste geval contact opnemen met de klantondersteuning. In de link zie je alle opties op een rijtje: https://bit.ly/EA-Ondersteuning
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.
nee het is ons niet gelukt om het aan de gang te krijgen helaas.
maar ik had wel een ander vraagje want ik ben nu meer Sims4 gaan spelen om me xbox maar kan ik de packs die ik heb gekocht op me pc ook op me xbox krijgen als ik bijv. inlog op het zelfde EA account?
Ook heel jammer is dat je de spellen die je voor de PC hebt gekocht niet kunt gebruiken op een Xbox. De systemen van een pc en console zijn teveel verschillend van elkaar. Als je spellen koopt voor de Xbox kan je die (meestal) ook niet spelen op een PC.
Er zijn wel wat uitzonderingen, Cloud Gaming is er daar een van. Daar heb je dan wel vaak de nieuwste apparaten voor nodig én vaak ook nog eens meerdere abonnementen.
Als je in staat bent om een nieuwe pc aan te schaffen kan je wel weer je Sims 4 spellen spelen. Heb je hulp nodig met het kiezen van een geschikte pc dan kan ik je hier eventueel ook wel bij adviseren.
ik had een vraagje ik ga zelf binnenkort een gaming pc halen heb er wel eentje op het oog
maar mijn vraag was of het een goede is want wil niet weer zo hebben dat ik bijna 1000 euro in een pc steek en dat de sims4 het dan niet doet dat vind ik een beetje zonde
In die desktop zit namelijk een voor De Sims 4 redelijk geschikte grafische kaart: Nvidia GeForce GTX 1650 (4GB)
In de andere pc ontbreekt een speciale kaart en het is bekend dat onboard grafische kaarten meestal niet echt goed werken.
Er zit natuurlijk wel een prijsverschil in maar van de eerste pc zal je zeker een langere tijd veel plezier van hebben.
Als je verder hulp nodig hebt weet je me te vinden.
Veel succes en veel plezier met je aanschaf.
Aanvulling: Als je nog toegang hebt tot de Sims 4 spelvoortgang op je oude pc kan je het beste een kopie maken van de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4. doe dat als het even kan op een externe harde schijf of een USB stick. Je kunt de inhoud van die map dan weer gebruiken op je nieuwe pc.
De kaart die je noemt, gtx 1060, is een redelijk goede grafische kaart die zeker geschikt is voor De Sims 4. Als De Sims 4 een van de weinige spellen is die je op je nieuwe pc gaat spelen gaat het zeker lukken. Wil je ook snellere wisselingen zoals bijvoorbeeld in racespellen, shooters o.i.d. dan heb je een krachtigere kaart nodig.
Als de rest van de specificaties van je nieuwe pc lijken op die in je eerste link, komt het zeker goed.