Forum Discussion

JenteCarion's avatar
JenteCarion
Seasoned Newcomer
4 months ago

Problemen met inloggen EA-app

Na maanden niet ingelogd te hebben, opende ik gisteren de EA-app. Ik kon me prima inloggen met mijn EA-ID en wachtwoord (eerder Origin). Vandaag open ik de app en wil ik me inloggen. Dit lukt echter niet en er wordt gevraagd een verificatiecode in te voeren die verzonden werd naar een mailadres dat ik in 2014 gebruikte. Dit mailadres is al lang niet meer in gebruik (ook het gekoppelde telefoonnummer is niet meer in gebruik), en ik weet ook niet meer exact welk mailadres dit is. Ik raak op geen enkele manier ingelogd en kan dus ook mijn oud mailadres niet aanpassen naar een nieuw mailadres. Tot voor kort, kon ik altijd inloggen met ID en wachtwoord via Origin, maar nu dit veranderd werd naar EA ondervind ik dus problemen. 

Zijn er mensen die hier ook problemen mee ondervinden of een oplossing hebben? 

Ik heb de chat van EA-hulp al geprobeerd, maar moet gegevens ingeven en op linkjes klikken die ik verdacht vind en niet vertrouw. Verder vind ik geen andere contactgegevens van een klantenservice of iets dergelijk.

2 Replies

• JenteCarion's avatar
    JenteCarion
    Seasoned Newcomer
    4 months ago

Ik heb nu trouwens een nieuw account moeten aanmaken om dit bericht op het forum te plaatsen. Al mijn games staan dus op het account waar ik niet in raak.

• Zeevrouwtje's avatar
    Zeevrouwtje
    Seasoned Newcomer
    4 months ago

Ik wilde ook weer eens spelen... geen contact,  u heeft geen origincontact werd gezegd

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!111 PostsLatest Activity: 14 days ago