2 years ago
redeem code
HOI,
IK HEB EEN CODE VERZILVERD VAN FC24, MAAR DE GAME STAAT NIET IN DE LIBRARY. wAT KAN IK DOEN. iK HEB DE APP CACHE GELEEGD. NIET GEHOLPEN. IEMAND SUGGESTIES?
HOI,
IK HEB EEN CODE VERZILVERD VAN FC24, MAAR DE GAME STAAT NIET IN DE LIBRARY. wAT KAN IK DOEN. iK HEB DE APP CACHE GELEEGD. NIET GEHOLPEN. IEMAND SUGGESTIES?
Hey @jerich029bul,
Voor welk systeem heb je de code verzilverd, pc of console en waar heb je de de code gekocht? Voor de pc kan je de code verzilveren via je account op deze website voor de console zal je dat via de Xbox of PS moeten doen.
Als je gebruik maakt van de pc, controleer dan ajb ook even of je de nieuwste versie van de EA app hebt. Download en installeer desnoods de nieuwste versie Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts
PS: probeer het gebruik van alleen maar hoofdletters zoveel mogelijk te vermijden.
Hoi,
Het is voor de PC.
Ik heb de de code ook verzilverd in de EA app. De game ging bezig met prepairing. Dit duurde al een eeuwigheid.
Vervolgs kwam er een foutmelding dat hij de download niet kon starten en toen nogmaals gestart. Kreeg weer de foutmelding. Dat hij de download niet kon starten.
Toen crashed de EA app. Opnieuw gestart, maar toen stond niks in de Library. Probeerde de code weer in te geven. Toen gaf hij aan dat hij al hij gebruikt was.
Daar gaat iets niet goed. Want de game FC24 staat niet in de library, terwijl ik de code wel verzivlerd.
Als je de de code hebt verzilverd dan kunnen ze dat bij de klantondersteuning ook zien.
Ik denk dat je het beste even een chat kunt openen met de klantondersteuners. Hopelijk kunnen zij je snel verder helpen:
Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken
Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc.
EA Help: officiële ondersteuning
De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.
De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.