Forum Discussion

INSIDER_NL's avatar
INSIDER_NL
Seasoned Ace
2 years ago
Solved

update Battlefield 2042 via EA app

Wie weet raad? Zou gauw ik een update moet downloaden voor battlefield 2042 heb ik bij de EA app aangegeven dat hij die moet downloaden naar een andere partitie namelijk E:\program files(x86)\Electronic Arts\ aanvullende downloads. Maar hij download het nog steeds naar de C:\ schijf en dat is mijn SSD die redelijk vol zit, en met een grote download geeft hij dan aan dat ik te weinig ruimte heb. Daardoor heb ik de laatste keer met de grote update Battlefield moeten de-installeren en daarna het opnieuw moeten downloaden waar de update al bij in zat. en dan gaat het wel, maar dat neemt zoveel tijd in beslag vandaar ik in de EA app een andere partitie heb aangegeven. Maar gisteren met de kleine update download hij hem toch weer naar de C:\ dan wat ik heb aangegeven, E:\program files(x86)\Electronic Arts\ aanvullende downloads. Wat gaat er fout? Heb de EA app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dan nog gaat het fout en blijft hij het steeds op de C;\ downloaden. Wie kan mij helpen met dit probleem. 

• INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    2 years ago
    @EA_QueenBee GEWELDIG hoe simpel kan iets zijn en daar dan overheen kijken of denken. Ik heb de EA app op een andere partitie gezet en dan wil hij daar ook de download naar toe downloaden geeft hij aan. Nu dinsdag maar hopen dat dat gebeurd met de nieuwe update 5.3.0 Geweldig bedankt voor je hulp denk dat dat de oplossing zal zijn. Volgens mij is de Leeuw lekker op vakantie anders had hij denk ik ook wel gereageerd. Fijn weekend nog verder.En nogmaals top.

11 Replies

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!102 PostsLatest Activity: 24 hours ago