Dat hoop ik met jou, @INSIDER_NL,
Kan je aangeven in welke map de spelbestanden van Battlefield zitten?
De spelbestanden van al mijn EA spellen heb ik opgeslagen in D:\Program Files\EA Games
De andere EA spellen slaan bijna automatisch op in : D:\Program Files (x86)\Origin Games\
Zou je eens kunnen controleren of dat bij jouw ook zo is? Of staan deze mappen nog steeds op de C:Drive?
In de EA app onder het kopje Library kan je bij de tegels van de spellen op de drie puntjes klikken en daarna op 'view properties'. Hier vind je de plaats waar de spel bestanden worden opgeslagen.
Houd er rekening mee dat, als je gebruik maakt van de Cloudopslag van Microsoft Windows (OneDrive) de opslagbestanden van de spellen altijd worden opgeslagen in de map: C:\Users\[jouw gebruikersnaam]\OneDrive\Documenten. Als je de synchronisatie van de OneDrive uitschakelt of de OneDrive verwijdert. In de link hieronder lees je hoe je dat kunt doen:
OneDrive uitschakelen of verwijderen - Microsoft Ondersteuning
Kan je de map documenten ook verplaatsen naar een andere Drive. Ik heb mijn map Documenten verplaatst naar de D:Drive. Dat proces werkt in Windows 11 anders dan in Windows 10:
Hier vind je wat meer informatie: de eerste is voor Win 10
Persoonlijke bestanden verplaatsen van C: naar D:-schijf (personalcomputercare.nl)
de tweede voor Win 11
Verplaats of herstel persoonlijke mappen in Windows 11 (pc-tips.info)
Ik heb begrepen dat jij jouw spellen wilt opslaan op de F:Drive. In dat geval adviseer ik een op de F:drive twee mappen aan te maken.
Eén met de naam 'Program Files'. Indien nodig maak daarin dan ook een submap aan met de naam: 'EA Games'.
Doe dat ook voor de spellen die nog geregistreerd worden in Origin.
Dat houdt in een map op de F:drive met de naam: 'Program Files (x86)' en een submap met de naam 'Origin Games'
Laat ajb even weten of je hier wat aan hebt.