Sorry dat ik zo traag van begrip ben, @INSIDER_NL,
Maar ik denk dat ik het probleem nu begin te begrijpen. Aangenomen dat je Battlefield 2042 per se op de SSD schijf (C:Drive) wilt hebben voor snelle toegang van data.
Het probleem zit 'm dus eerder in de beperktheid van het ontwerp. Ik vermoed dat je de aanvullende downloads niet los kunt maken uit de core van het spel en dat de EA app niet gemaakt is voor een dergelijke precieze configuratie. (you can't win 'm all)
Ik vrees dus dat de nieuwe update straks ook weer op de SSD drive wordt geplaatst omdat je daar ook de base game (core) hebt staan.
Een bypass zou kunnen zijn dat je standaard toch alles op de F:drive plaatst en vandaaruit de basis onderdelen na de updates weer op de C:Drive zet (voor snelle toegang) Dat houd wel in dat je voor iedere update de basis weer terug moet plaatsen naar de F:drive omdat je daar meer ruimte hebt en de EA app de opdracht hebt gegeven om Battlefield 2042 daar te plaatsen.
Als het gaat om snelle toegang tot de data van BF2042 Zou je eventueel kunnen overwegen om een aparte externe SDD T7 aan te schaffen met voldoende capaciteit:
Portable SSD T7 - Gray (MU-PC2T0T) kopen? | Samsung NL Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat je op jouw pc een USB C2 poort (vrij) hebt.
Ik kan echter niet met zekerheid zeggen of dat in jouw situatie tot een verbetering leidt.