Forum Discussion

vissendevisser's avatar
3 years ago

EA app download foutmelding

Hi EA,

I pre-orderd the Fifa 23 Ultimate edition, and everything is fine. 

But if i want to download the Game via the EA-App, it gives a error and i cant download it.. 

I'm clueless what to do, so i hope you guys can help me out.

17 Replies

• Geen probleem EA_Leeuw. 
    Ik heb ook het spel gekocht voor €90 via EA. 
    zowel origin als de EA app is een drama. Niks lijkt te werken..

• Via de EA help werkt helaas niet daar kreeg ik een mail over hoe de webapp werkt haha.. die snappen het niet helemaal. Jij bent diegene die het meeste uitleg geeft.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey @xTh3Un1t,

Vervelend om te lezen dat je eigenlijk niet echt de beste support had ontvangen van de klantenservice via e-mail.

Ik wil je wel vragen om de topics gescheiden te houden, die van de .dll en deze met betrekking tot de EA app foutmelding.

Met betrekking tot de EA app foutmelding, zou je eens naar mijn vraag hier kunnen kijken en posten wat voor jou van toepassing is?

• @EA_Leeuw hoppelijk kan je mij ook helpen het is nu 1 okt en kan fifa 23 nog steeds niet downloaden en heb de ultimate editie gekocht
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @sanderrevers, oké. En ervaar je het probleem nogsteeds? Zo ja, hoe bezit je het spel precies? Is dit via EA Play Pro, of een losstaande aankoop?

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.165 PostsLatest Activity: 7 hours ago