Forum Discussion

padajama1's avatar
padajama1
Seasoned Newcomer
4 days ago

Gehackt EA-account, waardoor PSN niet gelinkt kan worden met nieuw EA-account.

Voor de bèta van Battlefield 6 blijkt een EA account nodig te zijn. PlayStation wil steeds een verificatie-code sturen naar een e-mail adres dat niet de mijne is. Ik ben dus gehackt. Een nieuw account aanmaken en PSN linken gaat niet, want er mag maar één account gelinkt zijn. Ik heb al een ticket ingediend, maar las online dat een antwoord van EA tot 10 dagen kan duren. Een gehackt account lijkt mij vrij schrijnend. Is er een snelle oplossing of iemand van EA die mij kan helpen toegang terug te krijgen?

10 Replies

• cryx_Jules's avatar
    cryx_Jules
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Ik heb een badge nodig op bf5 dus zou u aub dit bericht als opgelost kunnen markeren?

Alvast bedankt!

• cryx_Jules's avatar
    cryx_Jules
    Seasoned Newcomer
    2 days ago

Beste,

Als ik u was zou ik gewoon een nieuw account beginnen…

Dit is de enige optie.

• ik heb ook dit probleem pfff idd 33 voor u 5a6 uur voor dat je er bij kan pff

• 5u gewacht…. Gaan slapen om half 12 snacht om dan deze morgend te zien dat er om 1u gereageerd is geweest door een agent… 

• Omdat er geen link is. Als je een case logt moet je resume case nemen en daar extra info verschaffen. Dan kan je de live chat in. 

• Ik heb ondertussen de live chat gevonden maar wacht al een uurtje of 3-4 op een agent…

• Shivers454's avatar
    Shivers454
    New Novice
    3 days ago

Heb hetzelfde aan de hand…. Maar inderdaad geen live chat te vinden 

• padajama1's avatar
    padajama1
    Seasoned Newcomer
    3 days ago

Bedankt voor je reactie EA_QueenBee​,

ik kan de optie voor een chat nergens vinden. Heb je misschien een linkje die naar de EA chat leidt?
    Thanks.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!136 PostsLatest Activity: 4 hours ago