1 ReplyReplies sorted by OldestEA_QueenBeeCommunity Manager2 months agoHoi Dave04161, Heb je de Eropuit trekken basis doelstellingsgroep al voltooid?
EA_QueenBeeCommunity Manager2 months agoHoi Dave04161, Heb je de Eropuit trekken basis doelstellingsgroep al voltooid?
Recent DiscussionsLogin verificatie Ik kan niet meer op de email van het ea account want dir bestaat niet meer en het telefoonnummer bestaat ook niet meer dus kan niet inloggen voor de verificatie wat moet ik nu doen? ik krijg geen verificatiecode binnen, wat ik ook probeer. wie kan mij helpen of waar moet ik heen mailen!! of bellen??!! Groeten Mark B Groot Probleem Ik speel al bijna 12 jaar battlefield. En daarmee heeft mijn vader vroeger een EA account aangemaakt met zijn mail adress. Het probleem is dat ik bij het opstarten van BF6 een verificatie code moet ...Email bestaat niet meer Ik heb een probleem ik wil mijn email veranderd want de mail die is gebruikt op het account bestaat niet meer ik kan inloggen met me psn account maar kan niks veranderd omdat hij de verification code...Verificatie code Ik moet een verificatie code doorgeven via een e-mailadres waar ik geen toegang meer tot heb. Nu kan ik me games niet meer spelen zoals Battlefield 6 en Fifa 26. Hoe ontkoppel ik dit e-mailadres van ...