Forum Discussion

Xeno0499's avatar
Xeno0499
Seasoned Newcomer
7 days ago
Solved

Kan account niet koppelen/niet aanmelden

Goedemiddag

ik wil me psn account koppelen maar die is gekoppeld aan en oud/niet meer bestaand @mail account 

• Hoi allemaal,

Helaas kunnen we niet helpen met accountproblemen hier op de forums. Ik kan alleen aaraden dat jullie contact openemen met ons klantndienst.  Het is momenteel hartstikke druk dus het kan zijn dat het wat langzaamer gaat, maar zij kunnen jullie helpen om of jullie emailadressen te wijzigen, of om jullie te helpen om jullie platforms aan een ander EA account te koppelen.

17 Replies

• afed488134f16584's avatar
    afed488134f16584
    Rising Novice
    6 days ago

Bij EA Help en dan moet je even iets aanklikken.  Bijvoorbeeld een account koppelen. Dan scroll je helemaal naar beneden. Daar staat neem contact met ons op. Maar je hoeft dit weekend geen reactie te verwachten ben ik bang

• RADkeey's avatar
    RADkeey
    Seasoned Novice
    6 days ago

Ik wacht al twee jaar op een oplossing😂

• 97e96fd2892ebfb5's avatar
    97e96fd2892ebfb5
    Rising Novice
    6 days ago

Het is mij gelukt! Ik heb 4 uur in de wacht gestaan in de chat maar uiteindelijk heeft een EA support mijn EA account ontkoppeld en verwijderd. Hierbij is wel de enige kanttekening dat alles wat er op het account stond verloren is gegaan. Je moet wel volhouden dat je echt niet meer bij je account kunt in wat voor reden dan ook! 

Dit was het bericht waar ik mee akkoord moest gaan: 

Wanneer wij een platformaccount van je account ontkoppelen, kun je dat platformaccount aan een ander EA-Account koppelen, maar je voortgang in het spel wordt niet overgedragen. Dat betekent dat je de toegang verliest tot alle rechten, games, lidmaatschappen of abonnementen en in-game aankopen die aan dat platformaccount zijn gekoppeld. Je zult ook alle spelvoortgang permanent verliezen. Als we een platformaccount dat je gebruikt om FIFA of EA SPORTS FC te spelen ontkoppelen en dat platformaccount nog steeds als actief is ingesteld in de Web- of Companion-app, verlies je de toegang tot die apps op je account. Als we een platformaccount dat je gebruikt om Apex Legends te spelen ontkoppelen, kun je problemen hebben met Battle Pass-levels, het ontgrendelen van items en andere fouten. Zodra je een platformaccount ontkoppelt van je EA-Account en koppelt aan een ander account, kun je het gedurende zes maanden niet opnieuw ontkoppelen. Je kunt het ook niet koppelen aan een EA-account waaraan al eerder hetzelfde type account was gekoppeld, zelfs als er op dit moment geen account aan is gekoppeld. Dat betekent dat als er in het verleden een Xbox-account aan je EA-Account was gekoppeld, je er in de toekomst geen ander Xbox-account aan kunt koppelen. Kun je alsjeblieft bevestigen of je het platformaccount nog steeds wilt ontkoppelen van je EA-Account?

• L0ekka's avatar
    L0ekka
    Seasoned Newcomer
    6 days ago

Ik heb ook precies het zelfde probleem en het is een schande dat EA er weinig aan doet 

als iemand anders een oplossing heeft beantwoord dan even onder mijn reactie 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 days ago

Hoi allemaal,

Helaas kunnen we niet helpen met accountproblemen hier op de forums. Ik kan alleen aaraden dat jullie contact openemen met ons klantndienst.  Het is momenteel hartstikke druk dus het kan zijn dat het wat langzaamer gaat, maar zij kunnen jullie helpen om of jullie emailadressen te wijzigen, of om jullie te helpen om jullie platforms aan een ander EA account te koppelen.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!135 PostsLatest Activity: 11 hours ago