Forum Discussion
4 years ago
Beste Neil,
Waar het denk ik fout gaat, is dat mijn EA account gekoppeld is geweest aan mijn oude e-mail adres: [edit: email address removed] echter bestaat dit account niet meer, en nu er opnieuw een vertificatie gevraagd wordt dit dus niet kan. Vandaar dat ik had geprobeerd een nieuw EA account aan te maken met mijn huidige mail adres [edit: email address removed]. iets anders zou ik me niet kunnen bedenken, ik denk dat mijn account zeker meer dan 10 jaar oud is.
Groet Marvin
4 years ago
Indien je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je in het verleden jouw EA / Origin account had gemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk, @AIVD-bakZ14.
De Nederlandstalige helpdesk is gesloten en daardoor ook niet telefonisch bereikbaar.
Je kan maar 1 per account van een ondersteunde platform aan jouw Origin / EA account koppelen.
Regelmatig aanmelden op jouw (e-mail) accounts zal zorgen dat deze langer actief blijven en heb je sneller in de gaten indien soms vreemde zaken mee gebeuren, ook doen als je alleen op een spelconsole speelt.
Als je een alternatief e-mail adres had ingevuld, dan zou de verificatiecode ook hiernaar toe worden gestuurd.
Nieuwe EA / Origin account aanmaken heeft weinig zin, je dient opnieuw te beginnen.
Zomaar je PSN account verwijderen kan zorgen dat je ook je opgeslagen spelvoortgang, gekochte producten, instellingen, diensten en andere gegevens verliest.
Het contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld, aansluitend alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Groetjes.
De Nederlandstalige helpdesk is gesloten en daardoor ook niet telefonisch bereikbaar.
Je kan maar 1 per account van een ondersteunde platform aan jouw Origin / EA account koppelen.
Regelmatig aanmelden op jouw (e-mail) accounts zal zorgen dat deze langer actief blijven en heb je sneller in de gaten indien soms vreemde zaken mee gebeuren, ook doen als je alleen op een spelconsole speelt.
Als je een alternatief e-mail adres had ingevuld, dan zou de verificatiecode ook hiernaar toe worden gestuurd.
Nieuwe EA / Origin account aanmaken heeft weinig zin, je dient opnieuw te beginnen.
Zomaar je PSN account verwijderen kan zorgen dat je ook je opgeslagen spelvoortgang, gekochte producten, instellingen, diensten en andere gegevens verliest.
Het contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld, aansluitend alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Groetjes.
About EA Play
Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!141 PostsLatest Activity: 11 days ago
Recent Discussions
- 11 days ago
- 3 months ago
- 4 months ago