Forum Discussion

DavyTheBeast049's avatar
6 months ago

EA fc 25 ea play pro

Ik wil EA Play Pro halen, maar ik wil graag weten of EA FC 25 een volledig jaar in de catalogus blijft. Ik wil niet dat het na slechts 2 maanden wordt verwijderd, zodat ik alsnog 60 euro moet uitgeven. In dat geval kan ik het beter gewoon in de winkel kopen. Dus mijn vraag is: hoe lang blijft EA FC 25 in de catalogus en kan ik garanderen dat ik het een jaar kan spelen als ik EA Play Pro voor een jaar neem?

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago

Hoi @DavyTheBeast0492,

Ik kan me niet voorstellen dat ze binnen twee maanden EA FC 25 van EA Play Pro verwijderen. Niet alleen omdat je voor drie maanden moet abonneren om alle FC punten te halen, maar ook omdat FC 25 een grote reden is om een abonnement aan te schaffen. EA FC 24 is ook nog steeds op EA Play Pro.

• Ik wil EA Play Pro halen, maar ik wil graag weten of EA FC 25 een volledig jaar in de catalogus blijft. Ik wil niet dat het na slechts 2 maanden wordt verwijderd, zodat ik alsnog 60 euro moet uitgeven. In dat geval kan ik het beter gewoon in de winkel kopen. Dus mijn vraag is: hoe lang blijft EA FC 25 in de catalogus en kan ik garanderen dat ik het een jaar kan spelen als ik EA Play Pro voor een jaar neem?

About EA Play

Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!141 PostsLatest Activity: 11 days ago