Forum Discussion

yneah's avatar
2 years ago
Solved

Ea play beloning niet gekregen

Ik heb net ea play gekocht voor 1 maand maar ik heb mijn xp beloning niet gekregen mijn PSN is Xd_Yneah_GG kan iemand mij aub helpen

• Hoi @yneah,

De studio is op de hoogte van problemen met de EA Play beloningen in FIFA 23. Hopelijk hebben ze binnenkort een oplossing zodat iedereen alle beloningen kan krijgen.

6 Replies

• Product: FIFA 23
    Platform:PlayStation 5
    Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
    Wat is jouw gamertag/PSN ID? timmiej7
    Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
    In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
    In welk deel van het speltype? Squad Battles
    Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? toen het nieuwe seizoen uitkwam
    Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) om 19:00
    Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
    Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
    Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? geen idee
    Wat gebeurt er? ik krijg mijn xp niet terwijl ik een abonnement heb op ea play
    Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? mij het xp geven dat ik zou moeten krijgen in het begin van het seizoen

Hallo,

Ik heb extra xp (3000xp) niet ontvangen aan het begin van het seizoen, terwijl ik wel betaal voor EA play

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @yneah,

De studio is op de hoogte van problemen met de EA Play beloningen in FIFA 23. Hopelijk hebben ze binnenkort een oplossing zodat iedereen alle beloningen kan krijgen.
  • yneah's avatar
    yneah
    2 years ago

Ik heb een paar dagen geleden ea play gekocht, maar ik heb mijn beloning niet gekregen. Ik heb al eerder om hulp gevraagd maar niemand heeft mij geholpen ze zeiden alleen dat ze gingen hopen wat is dit voor afzetterij eigenlijk???

• Ik heb ea Play gekocht maar heb mijn pack en xp niet gekregen kunnen jullie dit oplossen 

About EA Play

Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!141 PostsLatest Activity: 11 days ago