Forum Discussion

DArckap-07's avatar
5 years ago
Solved

ea play sabotages steam purches

opstarten Crysis niet mogelijk meer na aanschaf eaplay op steam ik heb crysis op steam gekocht een tijd geleden en volop kunnen spelen. na aanschaf ea play kon ik crysis niet meer opstarten op mijn...
  • RealSimmor0's avatar
    5 years ago
    Probeer het spel te repareren via 1 of beide cliënten, @DArckap-07. Start het spel ook via de cliënt waarmee het werd gekocht. Het spel heb je apart gekocht en deed het wel, voordat je een abonnement nam op EA Play voor PC via Steam?
    Als het spel werd gekocht via Origin, dan ontvang je geen productcode, maar wordt het product automatisch gekoppeld aan je Origin / EA account. Mocht er iets van een productcode, activatiecode of zogenoemde "cd code" nodig zijn, dan kan je die vinden door rechts te klikken op de speltitel in de Steam cliënt, waar zo iets als een menu optie verschijnt. Anders, apart als een "DLC" of per instructies in de ontvangen e-mail.

Mochten er soms problemen zijn ontstaan met jouw Origin / EA account, dien je contact op te nemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
    Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen dan. Begin aansluitend dan de chat in het Engels.
    Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Voor EA Play voor PC gekocht via Steam, zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Groetjes.

Featured Places

Node avatar for EA Play

EA Play

Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!Latest Activity: 2 months ago
150 Posts