Forum Discussion

Royalgilez's avatar
5 months ago

Ik wil snel een telefoon gesprek met iemand die mij gaat helpen

Ik heb een Waddenchic 25 gekocht maar mag hem niet spelen terwijl er duidelijk bij staat dat het pre-order content bevat. Of ik wil mijn geld terug of er word geregeld dat ik het vandaag nog kan spelen. Dit is oplichting. Ik hoop op een spoedig antwoord….

3 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 months ago

Hey @Royalgilez 

Als je snel een Nederlandse chat wilt openen, zal je toch echt moeten wachten tot maandag.

De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

• Ik heb ea fc 25 gekocht en er stond bij dat het pre order content bevat maar nu het helemaal geïnstalleerd is mag ik de game niet in. Dit is oplichting. Ik verwacht mijn geld terug of dat ik de game vandaag nog kan spelen. Mail mij op [edit: email address removed] …. Ik hoop op een spoedig antwoord. 

About EA Play

Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!141 PostsLatest Activity: 11 days ago