Forum Discussion
Hoi,
ik heb nog 3,5 uur tijd over van de 10 uur maar als ik het spel wil opstarten moet ik wachten tot vannacht 00.00 ?
hier heb ik niet een jaarabbo van EA play voor afgesloten...
Zie dat meerdere hier last van hebben.
Hoe kan ik vanavond nog lekker een potje Fifa 22 spelen?
- 4 years ago
Zelfde probleem hier
- 4 years ago
ook zelfde probleem console herstarten internet router herstarten of dergelijke niets werkt :o
- 4 years ago
Echt slecht dit. Vandaag de meeste tijd om te spelen ( net als iedereen ) en dan dit...
Gaat iemand van EA hier nog op reageren? Heb dus voor niks EA play aangeschaft
- 4 years ago
geen idee is gewoon jammer dit probleem is nu al 3 uur gaande maar nergens reactie en als je contact wilt opnemen word je doorverwezen naar hier.
- 4 years ago
Zelfde probleem hier! Hoop dat hiermee een toepasselijke oplossing wordt voor verzonnen
- 4 years ago@Johnnoww Precies hetzelfde…. 🤬🥶
- 4 years ago@Johnnoww Precies hetzelfde *** ea
- 4 years ago
ik wil hier wel een compensatie voor terugkrijgen weet niet hoe het bij jullie is maar ik persoonlijk had nog een ruime 7 uur resterend en die is gewoon afgenomen zonder enige verklaring ... ik heb nu die EA acces voor helemaal niets gehaald want het voordeel waarvoor ik het haalde nemen ze je gewoon af ...
Ik bedoel tijdens het betalen en het aanschaffen van Fifa en de EA acces en fifa punten geen problemen gehad maar nu duurt het toch wel echt lang voor er eens een reactie komt :o- 4 years ago
Denk er ook zo over. Moet wel iets tegenover staan
- 4 years agoAls er tijd ontbreekt, dan zal je het spel en/of je platform niet juist hebben afgesloten, @Johnnoww. Deel je deze soms met anderen?
De eenmaal verstreken tijd van een vroege proefversie zal niet worden teruggegeven of verlengd.
Onderwerpen voor EA Play (Pro) voor PC, heeft hier een eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/EA-Play-PC/bd-p/ea-play-pc-nl
Onderwerpen voor EA Play (Pro) voor de spelconsole, heeft hier een eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/EA-Play-Console/bd-p/ea-play-console-nl
EA Play is de betaalde abonnementsdienst.
Groetjes.- 4 years ago@RealSimmor0 Nee, afgesloten als het hoort. Als je ook verder kijkt op dit platform zie je dat ik niet de enige ben met het probleem.
- 4 years ago
Ik heb hetzelfde gehad, uit de game gegooid met nog 5 uur speeltijd in EA acess, maar kom het spel niet meer in
About EA Play
Recent Discussions
- 5 hours ago
- 4 months ago
- 4 months ago
- 5 months ago