onmogelijk te downloaden met play
Sinds vorige week heb ik Gamepass ultimate met eaplay,
Ik had de Origin of ea app al jaren eerder dus dat was geen probleem en mijn play komt er duidelijk op zonder problemen.
Probleem is wel dat ik niks kan downloaden, geen enkel spel download, ik kan wel klikken op download en dan komt links onderaan in beeld dat het de tijd aan het colculeren is
maar dat staat daar dagen later nog altijd en er wodt niks gedowload, de download manager is ook leeg.
Als ik dit vanuit de xbox app doe verdwijnt het spel ook uit die lijst.
ik heb cache geleegd, reinstall gedaan, downloadlocatie verandert en heb het geprobeert bij verschillende spellen (CenC remastered, plants vs zombies, Fifa, star wars squadrons) allemaal met hetzlefde resultaat.
het enige wat ik er mee opgeschoten ben is dat ze in mijn Library staan, maar ja kan ze wel niet downloaden
Ok, het volgende
Gister kon ik het opeens downloaden.
Wat is er verandert.. voor je begint de downloaden krijg je een berichtje dat je akkoord gaat met End user license, virtual cc+ license, etc
je kan dat niet afzonderlijk mee akkoord gaan dus ga je er vanuit je ermee akkoord gaat als je de download accepteert/start.
het enige wat ik nu anders gedaan heb is ze een keer geopend en weer gesloten, daarna kon ik downloaden.
Een kleine maar, ik ben niet zeker of dat nu het verschil gemaakt heeft.
Mijn probleem is bij deze in ieder geval opgelost