Forum Discussion
Hey @InnerSilenc3,
Sorry om te horen dat je zoveel moeite hebt met het annuleren van de subscriptie. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Kun je zien voor mij op jouw Origin profiel of het inderdaad nog op automatisch vernieuwen staat en niet dat hij toevallig afloopt op 28 April? Soms geeft hij een foutmelding bij het annuleren maar gaat het alsnog wel door voor de volgende duratie.
Mocht dit nog niet goed staan probeer dan de volgende manieren om in contact met ons te komen. Beiden zijn helaas wel in het Engels omdat de Nederlandse lijn op het moment niet actief is (onze excuses hiervoor).
1. Chat
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
- Mocht chat geen optie zijn probeer dan een ander email of eentje die niet bestaat en geef de juiste wanneer je eenmaal op de chat zit
2. Social media (Twitter/Facebook).
- Zoek op Twitter/Facebook naar EAHelp
- Controleer of ze een blauw vinkje hebben zodat je weet dat het de juiste is
- Stuur ze een privé berichtje met jouw probleem en ze zullen samen met jou het account laden
- EA_Neil
- 5 years ago
hi Neal,
in mijn account staat ie op automatisch verlengen. Ik had ook al een bericht van mijn bank gekregen voor een nieuwe aangekondigde incasso hiervoor, die ik dus geblokkeerd heb. Engels is trouwens geen probleem.Ik zal zo de chat opstarten om alles te fiksen.
Thanks!
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
About EA Play
Recent Discussions
- 5 hours ago
- 4 months ago
- 4 months ago
- 5 months ago