Forum Discussion

banditgamer01's avatar
4 years ago

Problemen bij de checkout

Hoi EA

Ik heb zojuist EA play gekocht, maar ik krijg tijdens het verwerken een foutmelding (foutcode 51000). Als ik nu op mijn PS account kijk blijkt het ook zo dat ik geen EA play heb gekregen maar toch is er al wel 3.99 euro van mijn rekening afgeschreven. Hebben jullie enig idee of/wanneer ik dan nu EA play krijg?

3 Replies

• Ik heb dus hetzelfde probleem ik wild vandaag de ea abonnement aanschaffen maar ik heb ook al geld op mij PlayStation wallet gezet maar het mocht niet baten en nu heb ik PlayStation gebeld die heeft namelijk het bedrag terug gestort maar ik krijg ook te zien er is iets fouts gegaan en ik heb ook gevraagd of PlayStation klantenservice dit kon oplossen maar dat konden zij niet 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @banditgamer01,

Dat is inderdaad vervelend.

Het jammere is dat wij helaas niet kunnen helpen met aankopen die zijn gemaakt via een console, dus in dit geval via PlayStation. Het beste wat je kunt doen contact opnemen met PlayStation Support om te kijken wat er precies aan de hand is.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @dannygoossens32,

Ik heb je post even samengevoegd met een bestaand topic hierover.

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met PSN Support.

About EA Play

Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!148 PostsLatest Activity: 2 days ago