KLEINTJE19922Newcomer10 months agoSims 1Mijn spel sluit vaak automatisch af.Hebben meer mensen hier last van ?
Featured PlacesEA Play Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!Latest Activity: 20 days ago150 Posts
EA Play Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!Latest Activity: 20 days ago150 Posts
Recent DiscussionsCadeaukaart ik heb 2 kaarten gekocht van ea cadeaukaarten om mij ea play pro batel gaan van kaar doen krijg een foutmalding ben nu al week mee bezig ik weet niet wat moet doen Niet laden van een game Als ik een game probeer te laden dan komt zoekt naar een potje na 10 seconde wordt mijn beeld zwart en staat er groot een battlefield logo in mijn beeld en ga ik terug naar de lobby. Ik kan dus geen ...Er word ten onrechte 39,99 afgeschreven Ik heb vorig jaar mijn EA Play stop gezet, nu word er zomaar weer 39,99 afgeschreven, om in contact te komen met EA is een drama! Hoe los ik dit zo snel mogelijk op!!! Ea play reward Heb ea play maar ik heb mijn ea play reward op ea fc 25 nog niet gekregen en heb al met ea contact gehad en moest hier bij de forum zijn الوقت الإضافي لايعمل اريد تعويضض اريد تعويضض