Forum Discussion

TheGrayMike's avatar
4 years ago
Solved

xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

ik heb xbox ultimate pass gekocht en het account gekoppeld aan EA maar had nog een play abbo deze is vandaag verlopen maar nu heb ik geen toegang tot ea play terwijl xbox ultimate pas zegt dat ik daa...
  • EA_Neil's avatar
    4 years ago

Hey @TheGrayMike ,

Bedankt voor het berichtje! Het plan is inderdaad om uiteindelijk spelers die Xbox Game Pass Ultimate hebben zowel EA Play voor op de console als PC aan te bieden. Alhoewel alle Game Pass Ultimate pashouders wel al EA Play voor de Xbox gratis behoren te hebben is die service voor EA Play op de PC nog niet van kracht en uitgesteld tot een latere tijd dit jaar. 

Mocht EA Play voor de Xbox ook niet werken wil ik je aanraden contact te zoeken met Xbox om jouw subscriptie te dubbel checken. Voor de PC werkt hij inderdaad op het moment nog niet. Mijn excuses daarvoor.

Link naar de bron (wel in het Engels helaas): https://news.xbox.com/en-us/2020/12/15/update-on-ea-play-xbox-game-pass-for-pc-2021/ 

- EA_Neil

About EA Play

Blijf op de hoogte van de laatste informatie en nieuws over EA Play!141 PostsLatest Activity: 11 days ago