Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. Jeux F1®
  4. F1® 25

Forum Discussion

wil84a's avatar
wil84a
Rising Newcomer
8 months ago

Micro AMF

Depuis F1 2021 on ne peut plus utiliser le micro pour parler à Jeff sur l AMF, sur Ps5. Sera t il possible sur la nouvelle version f125?
discussion
t1bo40's avatar
t1bo40
Rising Novice
8 months ago

Je ne pense pas malheureusement 

Recent Discussions

• ElDestructor0509's avatar

F1 25 bug

F1 25 gros bug, pendant la course en ligne, on devient tous invisible et les autres joueurs ne sont plus dans le serveur ils sont tous devenus IA. Je jouais avec mon ami et tout d'un coup lui il dit ...
    ElDestructor0509
    13 hours ago
  • tragiiks_Dz's avatar

Coop

Hi I have a problem like me and my friend are in two p carrer mode and when us want to start the carrer he is in the hq and me im in the pre race. Any solution please ?
    tragiiks_Dz
    1 day ago
  • eno2034's avatar

Impossible de jouer en carrière 2 joueurs

Bonjour/Bonsoir, mon ami et moi aimerions continuer notre carrière deux joueurs, mais impossible de la lancer. Nous essayons de la lancer en même temps, et je reste coincé dans l'écran de chargement ...
    eno2034
    2 days ago
  • th33620's avatar

Audio qui baisse quand il y a la radio

l’audio se baisse quand l’ingénieur parle pourtant tout est normal dabs les paramètre
    th33620
    2 days ago
  • FOUUTAGE's avatar

ERREUR: "déjà en cours d'utilisation"

bonjours j'ai un problème depuis 5 jours je n'arrive pas a lancer mon jeux il y a une fenetre qui s'ouvre pour me dire le jeux est déjà en cours d'utilisation et sa me le fait sur ton mets jeux j'aim...
    FOUUTAGE
    4 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.