Forum Discussion

EA_QueenBee's avatar
EA_QueenBee
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
2 years ago

Re: Fc 24 op ps5 loopt steeds vast

Hi @xxfrank1972xx,

Dus het spel loopt gewoon vast, maar verder krijg je geen foutmelding of zo? Gebeurt dit gewoon willekeurig, of doe je iets waardoor het spel vastloopt? 

Een makkelijke eerste stap is om de cache te schonen. De PlayStation heeft geen echte cache, maar het is nog steeds een goed idee om de tijdelijke bestanden te verwijderen, want die kunnen soms problemen met je games veroorzaken.

13 Replies

• Het is zo dat als ik wedstrijd speel ineens niet meer speelt zoals normaal en als de wedstrijd afgelopen is alle plaatjes veranderd zijn in een soort van muntjes en kan dan ook niets meer van plaatjes of doelstellingen zien en moet dan steeds de game opnieuw opstarten 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @xxfrank1972xx,

Ik heb dat probleem met de munten al met de teams gedeeld, maar ik heb nog geen updates, helaas.

Kan je een filmpje of zo maken van wat er precies gebeurt wanneer het spel vastloopt? Want als het echt crasht, dan gaat er iets ernstigs mis.
  • Hij crasht niet perse maar je merkt tijdens een wedstrijd dat ineens alles veel langzamer gaat en alle instellingen zijn verdwenen zodra op de achtergrond die muntjes verschijnen en ze komen nu zo vaak nu bijna bij elke wedstrijd of na 1 wedstrijd al 

je kan dan werkelijk niets meer je moet dan ook telkens het spel helemaal opnieuw opstarten 

zeer frustrerend vooral als je belangrijke wedstrijden net zoals  champions of weekend league aan het spelen bent 

• xxfrank1972xx's avatar
    xxfrank1972xx
    2 years ago

Ik heb hierdoor al menig wedstrijd verloren en ben meer opnieuw aan het opstarten dan werkelijk te spelen.

weet jij of dit ook bij mensen is die het volledige spel gedownload hebben  of is dit alleen bij de disk versie die ik dus heb?

• Ondercover1's avatar
    Ondercover1
    2 years ago

Ik heb precies hetzelfde! Ik moet het spel telkens opnieuw opstarten... om gek van te worden

• regie1988's avatar
    regie1988
    2 years ago

Ik heb die probleem ook.... Het is echt zeer frustrerend!

• regie1988's avatar
    regie1988
    2 years ago

Hopelijk wordt dit snel opgelost! Want ik ben helemaal klaar mee met ea fc24. Men betaald heel veel geld voor een spel die constant vast loopt. Ik vind dit echt niet kunnen!

• Hier ook loopt constant vast probeer je een puzzel te maken moet je het spel 4 keer heropstarten voor 1 puzzel te kunnen maken ! En niet alleen bij het puzzelen maar ook tijdens wedstrijden match gedaan loopt vast op het einde trekt op niets meer 

• Is er hiervoor al een oplossing bekend want ik heb het probleem ook. Echt om gek van te worden

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 years ago