Forum Discussion

italian01boy's avatar
italian01boy
Rising Novice
12 months ago

Volta (Fc 24) doet het niet meer sinds vandaag! (Xbox series x)

Sinds vandaag (14 september 2024) start Volta (Fc 24) niet meer op! Krijg continu de melding "er is een fout opgetreden bij het toegang verkrijgen tot de serverdata. Probeer het opnieuw". Daarna word ik iedere keer weer naar het hoofdmenu terug gezet.

Heb het geprobeerd via cloud en geïnstalleerde game op de Xbox series X. Beide keren dus dezelfde foutmelding, terwijl ik wel zie dat er vrienden op de pc Volta aan het spelen zijn! 

De game ook al opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet.

Ook naar server status gekeken, maar die geeft aan dat de servers werken en geen fouten of iets dergelijks. Erg vreemd dit weer van e.a.

Graag hulp

2 Replies

• italian01boy's avatar
    italian01boy
    Rising Novice
    12 months ago

Hoi QueenBee,

Ten eerste dankje voor je reactie.

Ten 2e heb ik vandaag toch de stap gezet om ea persoonlijk via de chat functie te benaderen.

Daar heb ik na een 45tal minuten en veel dingen samen met degene aan de andere kant van de chat te hebben geprobeerd (xbox resets, internet opties etc.) Niet de oplossing gevonden.

Wel zijn we er dus achter dat het een bug is, die als eerste bij ALLE xbox consoles is.

Maar sinds vandaag, zijn er ook steeds meer en meer platstation users die er last van beginnen te krijgen.

Ik kreeg van ea eigenlikk als respons... dat we maar moeten wachten op een oplossing/update/fix... 

Hopen dat die niet lang op zich laat wachten, aangezien

Volta het enigste is wat ik speel van alle speelbare modi in fc24.

Let's keep our fingers crossed voor een snelle fix👍🏻

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,272 PostsLatest Activity: 7 hours ago