2 years ago
Loopt vast
Wanneer ik in een wedstrijd ga, loopt hij een paar seconden vast en is de verbinding verbroken. Dit telt niet als een verlies
Wanneer ik in een wedstrijd ga, loopt hij een paar seconden vast en is de verbinding verbroken. Dit telt niet als een verlies
Ik heb hetzelfde probleem. Het gebeurd bij mij alleen bij online rivals. Ik mag 1/10 games wel spelen voor de helft van de games hangt de game vast in een zwart scherm en laadt het veld/stadion niet in. De andere helft van de rivals games kan ik niet doorklikken. Ik krijg dan de melding die je krijgt als je opponent quit in een match. Vervolgens wordt je naar de main menu gestuurd.
Het ligt niet aan internet up/down is goed en ik kan wel rush of profclubs spelen zonder problemen.
Het lijkt erop dat er constant geen verbinding tot stand word gebracht in de rivals modus tussen de opponent en mij.
Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd waaronder in venster spelen, op andere resolutie spelen, Graphic driver updates en de game in administrator spelen. Daarbij ook eafc toestemming gegeven aan de firewall dus dat is ook niet het probleem. Ik heb de game gerepareerd en volledig nieuw geinstaleerd. (alle bestanden in %appdata% verwijderd.
Ik voldoe aan alle requirements qua pc quality, heb glasvezel internet. Dus ik vraag mij af wat het probleem op kan lossen?
Het bestand wat ik wil sturen is te groot, naar welk mailadres kan ik het sturen?
Ik heb dit in alle spelmodi