Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums EspañolEA SPORTS FC™
  3. FC 26
  4. FC 26 Reporte de Bugs

Forum Discussion

EssSamuel114's avatar
EssSamuel114
Newcomer
9 hours ago

Recompensas de rivals

Me tenían que dar 450 tokens y me dieron39😔y solo me dieron las monedas es un bug ?

contenido faltante
fallos
fichas
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• GILIT098's avatar

No es posible conectarse a los Servidores EA.

Desde la última actualización no tengo acceso a Clubes Pro, también durante los partidos de temporadas, fluye bien el inicio del partido y luego sube el ping a 890 y es imposibles jugar así. Última...
    GILIT098
    2 hours ago
  • JavierPiki89's avatar

Gauntlet perfect run not tracking rewards

I have played on the gauntlet and completed a perfect run but the game is not tracking it. By the way. I’m playing on ps5
    JavierPiki89
    7 hours ago
  • EssSamuel114's avatar

Recompensas de rivals

Me tenían que dar 450 tokens y me dieron39😔y solo me dieron las monedas es un bug ?
    EssSamuel114
    9 hours ago
  • Betito_Tomi's avatar

error en evolución de futties

Compre una evo en la tienda de fichas futties que sale 200 fichas, resulta que la empiezo a hacerla con dybala entonces juego un partido pero despues la quiero cancelar para hacerla con otro jugador,...
    Betito_Tomi
    13 hours ago
  • glyk8uuwmils's avatar

Bots en clubes pro

Los bots en clubes pro están programados de manera ridícula. Viene de juego tras juego, desde el FC24 que empecé a jugar hacen cosas inexplicables, programación horrible de la IA. Perdemos varios par...
    glyk8uuwmils
    14 hours ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie PolicyOnline Service UpdatesNotice at CollectionSecurity

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago