Forum Discussion

DMS_Foxie's avatar
DMS_Foxie
Seasoned Newcomer
24 days ago

Time traveller evolution

Ik ben een gullit evolution aan het doen die er perfect in past maar op de uiteindelijke kaart van de evolution staat er dat er niets bijkomt. Terwijl dit normaal wel het geval moet zijn aangezien hij bv 78 intercepties heeft en dat moet 84 worden maar dat komt er niet te staan. Dit gebeurt er als ik de evolution bekijk, ik heb hem nog niet gedaan. Terwijl bij mijn andere gouden kaarten kan ik wel de upgrades zien maar niet bij gullit. Help alsjeblieft? Is dit gewoon een visuele glitch of niet?

5 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    24 days ago

Hoi DMS_Foxie​,

Kan je een schermopname delen van wat je ziet, alsjeblieft? Ik neem aan dat het een visuele glitch is maar als je een foto deelt dan kan ik het aan de teams vragen.

• DMS_Foxie's avatar
    DMS_Foxie
    Seasoned Newcomer
    23 days ago

Mijn gullit blijft op 79 verdedigen terwijl mendy wel meer verdediging krijgt. De laatste stats zijn van gullit, normaal moet interceptions en stand tackle naar 84 en 87 gaan maar dat gebeurt hier niet

• Pat81xbox5120's avatar
    Pat81xbox5120
    Seasoned Newcomer
    23 days ago
    • Hier hetzelfde probleem met dezelfde evolution .Maar dan met Mickey van de Ven . Het lijkt wel of de evolutie niet wordt afgesloten
  • DMS_Foxie's avatar
    DMS_Foxie
    Seasoned Newcomer
    23 days ago

Inderdaad, ik heb geen idee waarom het werkt bij andere maar niet bij gullit of bij jou van de ven

Featured Places

Node avatar for FC 26 Bug rapporten

FC 26 Bug rapporten

Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 12 hours ago
141 Posts