Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Español
  3. FIFA Discusión sobre la franquicia

Forum Discussion

pkozzz's avatar
pkozzz
Rising Newcomer
27 days ago

Re: Jugador normal estando versión TOTY

Me dan a Rice y Pajo en version ORO, me dicen desde el chat de EA que se acabo la promocion, no hay TOTY en sobres segun ellos se acabo a las 5 

No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• Povedacity's avatar

Clubes pro fc26

Hola, estoy intentado jugar clubes pro pero no me va y me dice q no ha sido posible conectarme a los servidores de ea ya llevo un mes intentándolo , sin embargo el resto de modos si funcionan ¿ q pue...
    Povedacity
    3 days ago
  • zCruyff10z's avatar

Cannot Unlink EA Account – Administrative Request

Hello, I’m posting here because I have not been able to obtain clear assistance through standard support channels. My EA account (AGUSV1) is currently sanctioned. I am not disputing the sanction an...
    zCruyff10z
    3 days ago
  • JPS__CARMONA's avatar

Trofeo no obtorgado

Realeza del ko gana un evento em vivo de rush de clubes no me dio el trofeo cuando finalizo el partido
    JPS__CARMONA
    3 days ago
  • cxozr02bo55l's avatar

No medeja entar al juego

No medeja entrar
    cxozr02bo55l
    4 days ago
  • 1dc46715ab5c29b3's avatar

Bug en penaltis de modo carrera fc26

He ido a penaltis en la copa de españa, en la cual he ganado la tanda 11-12 y me dice que el equipo rival me ha eliminado en penaltis 11-6.
    1dc46715ab5c29b3
    5 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago