Twister1702Newcomer5 months agofourth official walks on the middle lineHey EA, Could you fix this bug!
Featured PlacesFIFA Franchise Discussie Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de communityforums en praat over je passie voor de FIFA-franchise, Ultimate Team en meer.Latest Activity: 4 days ago26 Posts
FIFA Franchise Discussie Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de communityforums en praat over je passie voor de FIFA-franchise, Ultimate Team en meer.Latest Activity: 4 days ago26 Posts
Recent DiscussionsFifa 22 laadt geen wedstrijden meer Ik kan het spel openen, maar zodra ik een wedstrijd wil starten blijft hij hangen in de training tijdens het laden, hij gaat niet meer door naar de wedstrijd. Iemand een oplossing? Rashford evo bug? Ik had de Rashford evo “passen” eerst gedaan. Vervolgens Estrella de Montcada. Maar kreeg geen playstyle “tiki taka”…? Hoe kan dit? Speler blijft geschorst Hallo, ik speel Ultimate team en het probleem dat ik nu heb is dat mijn speler geschorst is en dat hij nooit uit zijn schorsing geraakt. Hij heeft een rechtstreekse rode kaart gekregen in het speltyp...Probleem met online spelen Ea problemen Waarom doorspelen tijdens een ping/lag issue Ik krijg altijd tegen doelpunten omdat ik de controle seconden lang volledig kwijt ben door een netwerk lag. Maar waarom laten jullie in vredesnaam het spel zo lang doorlopen tijdens zo'n lag? Waarom...