Santemaatje2015Newcomer7 months agoRomero gold?Romero gold? He has a special card.Screenshot_2025-05-25-10-23-20-229_com.ea.gp.fifaultimate.jpg804 KB
Featured PlacesFIFA Franchise Discussie Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de communityforums en praat over je passie voor de FIFA-franchise, Ultimate Team en meer.Latest Activity: 9 days ago25 Posts
FIFA Franchise Discussie Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de communityforums en praat over je passie voor de FIFA-franchise, Ultimate Team en meer.Latest Activity: 9 days ago25 Posts
Recent DiscussionsRashford evo bug? Ik had de Rashford evo “passen” eerst gedaan. Vervolgens Estrella de Montcada. Maar kreeg geen playstyle “tiki taka”…? Hoe kan dit? Speler blijft geschorst Hallo, ik speel Ultimate team en het probleem dat ik nu heb is dat mijn speler geschorst is en dat hij nooit uit zijn schorsing geraakt. Hij heeft een rechtstreekse rode kaart gekregen in het speltyp...Probleem met online spelen Ea problemen Waarom doorspelen tijdens een ping/lag issue Ik krijg altijd tegen doelpunten omdat ik de controle seconden lang volledig kwijt ben door een netwerk lag. Maar waarom laten jullie in vredesnaam het spel zo lang doorlopen tijdens zo'n lag? Waarom...Fc26 rivels Ik ha officieel stoppen met rivels op Fc26 het is the moeilijk geworden op Fc26 ik vond de rivels van fc25 goed maar ik vind rivels echte the moeilijk geworden daar mee stop ik nu met rivels ik speel...