Forum Discussion
2 Replies
Sort By
- @RealSimmor0 Ik zal trachten beleefd te blijven.
De screenshot van het gpu verbruik die ik hierbij heb geupload heeft 2 task manager vensters van twee verschillende opnames.
eerste opname is wanneer ik eerst in de pauze menu ga en dan alt tab, wat een normaal gpu verbruik vertoont. de tweede is wanneer ik zonder eerst in de pauze menu te gaan alt tab, je kan zelfs het moment van de alt tab zien.
Dit is het enige spel op aarde dat dit mankement vertoont.
Als QA tester kan ik jou vertellen dat dit weldegelijk een bug is en dat "onderstaande stappen" ronduit belachelijk zijn.
ipv de tijd te verdoen van klanten en jezelf met onbenullige standaard antwoorden op bugs zou je beter de bug forwarden.
EA maakt het ook belachelijk moeilijk om effectief een bug te rapporteren.
Gelieve niet meer te antwoorden als je erbij blijft dat de stappen die je eerder hebt voorgesteld nodig zijn, dan kan je maar beter zwijgen en me niet nog meer geloof in EA en bioware doen verliezen. bij deze de dxdiag, die ben ik vergeten bij te voegen in het laatste antwoord
About Mass Effect Franchise Discussie
Het lot van de sterrenstelsel ligt in jouw handen. Sluit je aan bij de Mass Effect-communityforums en vertel ons hoe je ervoor gaat vechten.18 PostsLatest Activity: 6 days ago
Recent Discussions
Controller issue
Solved3 years ago- 3 years ago
- 3 years ago